Hodnocení obchodu na Zboží.cz
backgroundImage

Servis On-line

 

On-line servisní formulář (vyčkejte prosím až se načte):

  • 1 rezervace = 1 jízdní kolo
  • časy u rezervací se nemusíte řídit, můžete přijít během celého dne v provozní době kamenné prodejny
  • běžný servis je hotový během 2-3 pracovních dnů


Hlavním úkolem našeho servisu je předprodejní servis všech nových kol, koloběžek a elektrokol. Samozřejmostí je úprava jízdního kola dle požadavků zákazníka. Za tuto službu spojenou s koupí kola není účtován žádný poplatek, jen rozdíl v ceně při výměně součástek.

Následně provádíme opravy spojeného s údržbou jízdních kol zakoupených v naší prodejně u kterých je prvních 9 měsíců servis zdarma. Pokud máme dostatek času, rádi přijmeme do servisu jakákoliv jiná jízdní kola. Plocha naší dílny je vcelku malá, proto každoročně na jaře a v létě čelíme nezvládnutelnému náporu Vás zákazníků, proto Vám doporučujeme nechat si jízdní kolo opravit přes zimní měsíce.
Opravy jízdních kol je práce zodpovědná a riziková. Na jejím kvalitním provedení závisí Vaše bezpečnost (stačí zapomenout řádně dotáhnout brzdové lanko a může dojít k nehodě s vážnými následky).
Naší prioritou je  minimalizace chyb, které mohou při provádění servisu vzniknout,  například tím, že mechanik odchází od nedokončené práce (na Vašem kole), aby přijal další neobjednanou zakázku. Jízdní kolo od Vás přijmeme a po prohlídce kola stanovíme postup, rozpočet nákladů a časovou náročnost.
Pokud se při opravě objeví nové skutečnosti, budeme Vás telefonicky kontaktovat a dohodne s Vámi další postup. Vy máte možnost přesně specfikovat Vaše požadavky na opravu a při výdeji se můžete na průběh opravy informovat přímo mechanika. Při opravách platí přímá úměra: čím zanedbanější kolo tím je oprava dražší.
Pokud tedy máte zájem využívat služeb našeho servisu, přijměte prosím následující opatření jako nejlepší z  "nešťastných" řešení, ale jinak to neumíme.

 

Servisní podmínky

  • Příjem zakázek do servisu je v prac. době vždy Po-Pá. Mimo měsíce listopad, prosinec a leden je zapotřebí servis objednat předem osobně, telefonicky, emailem nebo On-LINE servisním formulářem.
  • Přednostně přijímáme kola na garanční prohlídku, dále kola u nás zakoupená. 
  • Elektrokola servisujeme jen u nás zakoupená
  • Příjem kol na garanční prohlídku (max. 6 měsíců od zakoupení) si raději dohodněte telefonicky. 
  • Garanční prohlídku a následné seřízení provedeme do následujícího pracovního dne. 
  • Opravy neprovádíme "na počkání"
  • Běžný předem objednaný servis je hotový do 1-5 prac. dnů. V případě nutnosti objednání náhradního dílu se termín posouvá o dobu nutnou k dodání náhradního dílu.
  • Jízdní kola přijímáme do servisu jen čistá.
  • Požadujeme včasné vyzvednutí hotové zakázky. V případě nevyzvednutí jízdního kola z opravy do 7prac. dnů od oznámení účtujeme 100 Kč za každý započatý den uskladnění.
  • Generální opravy provádíme celoročně. 
  • V listopadu, prosinci a lednu platí sleva 30 % na servisní práce, při předložení zákaznické karty. 
  • Po zbytek roku účtujeme za servisní práce dle aktuální sazby/1hod. a nebo se řídíme ceníkem servisních prací
  • Objednat, případně dohodnout detaily je možné telefonicky viz. kontakty
  • Garanční prohlídka obsahuje kompletní kontrolu a servis.
  • Upozorňujeme, že pro dodržení podmínek záruky je nutné, aby se uživatel dostavil k provedení garanční prohlídky po ujetí 100 -200 km, což neplatí u freestyle kol.
  • Kupující ztrácí nárok na provádění garančních prohlídek bezplatně tehdy, jestliže je kolo používáno v rozporu s návodem k používání, případně pro závodní účely, nebo je zjevně po havárii.
  • U kol typu gravity, freestyle, kola na "skákání"je zapotřebí provést garanční seřízení nezávisle na ujetých km, což vyplývá ze způsobu použití těchto "jízdních kol". U tohoto typu kol považujeme jako nutnost provést garanční seřízení (v režii naší prodejny) do 1 měsíce od koupě. Vzhledem k destrukčnímu přístupu mládeže k provozu tohoto typu jízdních kol je životnost součástek mnohdy v řádu měsíců ....
  • Úschova opravených zakázek. Maximální doba uschování hotové zakázky po opravě činí 6 měsíců. Po uplynutí této lhůty je možné nevyzvednuté zboží prodat a výtěžek použít na zúčtování nákladů spojených s opravou.


Shimano STePS, Bosch a Comp Drive Systems

Provádíme aktualizaci systému elektrokol Shimano STePS, Bosch a Comp Drive Systems pro zákazníky, kteří u nás zakoupili e-kolo s tímto systémem. Veškeré aktualizace do 1 roku od zakoupení zdarma + tištěný report se stavem systému (pokud to systém umožňuje). Náhled reportu Shimano, Bosch a Comp Drive Systems.

 


eBike EXPERT    Autorizované servisní centrum

Jsme autorizovaným servisním centrem českého výrobce elektrokol Apache s proškoleným a certifikovaným mechanikem pro Apache Power. Provedeme i elektrifikaci Vašeho stávajícího jízdního kola.

 


Zákazníci, kteří ještě nemají  žádnou z našich slevových karet si mohou vytisknout kupon na slevu.

Slevy se nedají sčítat.

  • -3% na zboží (platí i na zlevněné zboží a jízdní kola NEPLATÍ na zboží v akci)
  • -5% na zboží (neplatí na zlevněné zboží a jízdní kola NEPLATÍ na zboží v akci)
  • -10% na servis (práci)
  • -30% na servis (práci) v měsíci listopad, prosinec, leden

X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen správně fungovat.

Souhlasím
Nastavit
Nesouhlasím